1. Contul meu
  2. Magazine Noriel
  3. Contact
Cosul este gol

» Cum cumpar?

» Cum platesc?

» Livrarea comenzilor 

» Returnarea produselor

» Garantia produselor

» Confidentialitate si date personale

» Reclamatii

» Puncte cadou

» Servicii oferite

Cum cumpar?

Navigheaza prin catalogul de jucarii folosind mecanismele de filtrare puse la dispozitie (categorie jucarii produs, varsta, personaj etc.). Adauga produsele dorite in cos. Odata finalizat cosul de cumparaturi, iti vom solicita cateva detalii personale:

Adresa de facturare
Persoana fizica sau persoana juridica (pentru a putea emite factura)
Adresa de livrare a jucariilor
Poti alege sa fie aceeasi cu adresa de facturare sau poti completa una noua
Modalitatea de plata
Plata ramburs, cu card sau cu card de credit online

In functie de produsele alese, adresa de livrare si modalitatea de plata se va calcula costul final al transportului. Daca ti-ai facut cont pe site-ul nostru, atunci adresa de facturare si adresa de livrare vor fi memorate in contul tau si nu va trebui sa le mai completezi de fiecare data. La ultimul pas vei avea posibilitatea sa adaugi cateva comentarii suplimentare la comanda. Introdu aici modelul dorit pentru produsele disponibile in mai multe variante. Poti preciza de asemenea daca doresti un anumit interval orar de livrare.

Dupa plasarea comenzii veti primi un e-mail de inregistrare al comenzii ce va contine proforma, urmand ca apoi produsele sa fie colectate si pregatite pentru livrare. Dupa finalizarea coletului veti primi un e-mail cu AWB-ul acestuia. In cazul in care exista diferite situatii cu anumite produse din comanda veti fi contactat prin telefon sau email.

Noriel isi rezerva dreptul de a actualiza continutul acestui site in orice moment, fara nici un fel de notificare prealabila.

Comenzile pot fi plasate si telefonic prin intermediul numerelor: 021 1810, 021 405 0609, 0372 950 000.

Comenzile telefonice se pot plasa in intervalul:

Luni - Vineri
08:00 - 22:00
Sambata - Duminica
09:00 -19:00

Pentru produsele ce sunt disponibile in mai multe modele sau culori, trebuie specificat modelul sau culoarea dorita in formularul de comanda, la sectiunea "Ai vreo preferinta de model si/sau culoare?".

In situatiile in care o comanda nu contine toate produsele solicitate, clientul va fi informat, iar comanda se poate livra fara costuri aditionale.

Verificare status comanda

Pentru a verifica statusul unei comenzi se poate accesa "Contul meu" in sectiunea "Comenzile mele", pentru fiecare comanda este marcata etapa in care se afla prin "Status" si "AWB". O comanda ce este finalizata si se afla la curier va avea atribuit un numar de AWB (nota de transport) care poate fi urmarit pe site-ul Cargus

Cum platesc?

Plata ramburs

Plata ramburs se face in numerar, la momentul livrarii, catre curierul care face livrarea jucariilor. Valoarea de plata va fi cea afisata in ultimul pas al comenzii, fara comisioane suplimentare.

Online prin card bancar (Visa/Mastercard/Maestro).

Magazinul online Noriel foloseste pentru tranzactiile online serviciile Raiffeisen Bank/EuPlatesc. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul bancii, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision. Cu plata prin card economisesti din costul pentru plata ramburs.

Card Raiffeisen

In situatiile in care o comanda nu contine toate produsele solicitate, clientul va fi informat, iar comanda se poate livra fara costuri aditionale, iar diferenta va fi restituita direct in cont.

La rezolutiunea sau dupa caz, rezilierea contractului, vom rambursa toate sumele platite in temeiul contractului de catre consumator si in decurs de cel mult 14 zile lucratoare de la data la care consumatorul a comunicat decizia sa de terminare a contractului.

Online in rate fara dobanda cu CardAvantaj emis de CreditEurope Bank

Daca deti un card CardAvantaj de la CreditEurope Bank, poti achita comenzile online cu plata in 1-6 rate fara dobanda.

CardAvantaj

Online in rate fara dobanda cu BonusCard emis de Garanti

Daca deti un card BonusCard de la Garanti Bank, poti achita comenzile online cu plata in 3 sau 6 rate fara dobanda.

Online in rate fara dobanda cu Card de Cumparaturi emis de Raiffeisen Bank

Daca deti un Card de Cumparaturi de la Raiffeisen Bank, poti achita 2-6 rate fara dobanda.

Detalii privind modalitatea de obtinere a cardului de cumparaturi Raiffeisen gasesti aici

Online in rate fara dobanda cu StarCARD emis de Banca Transilvania

Daca deti un card StarCARD de la Banca Transilvania, poti achita comenzile online cu plata in 3-6 rate fara dobanda.

Livrarea comenzilor

Termen de livrare

Livrarea se face in termen de 2-4 zile lucratoare oriunde in tara, din momentul confirmarii comenzii. O comanda depusa vineri dimineata se va livra incepand cu urmatoarea saptamana. Poti solicita livrare sambata in campul de comentarii disponibil in ultimul pas al comenzii.

Cat costa livrarea?

Livrarea este gratuita pentru comenzi in valoare de peste 150 lei. Daca valoarea comenzii este mai mica de 150 lei, costul transportului este de 11.9 lei.

Returnarea produselor

Conform legislatiei in vigoare O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 30 zile se poate aplica doar pentru comenzile livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile lucratoare de la data primirii dovezii ca produsul a fost returnat sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre noi, luandu-se in considerare data cea mai apropiata. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca si noi, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia. In situatia in care produsul va fi preluat de catre noi, suma va fi returnata in termen de 14 zile lucratoare de la primirea notificarii de retragere, intr-un cont bancar ale carui date vor fi puse la dispozitie de catre client.

Dreptul de retragere

Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 30 zile. Perioada de retragere expira dupa 30 zile incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor.

  1. in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singura comanda si livrate separate la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.
  2. in cazul unui contract privind livrarea unui produs constand din mai multe loturi sau parti la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului lot sau a ultimei piese.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa informati departamentul Relatii Clienti folosind formularul de contact cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca prin e-mail. In acest scop, puteti folosi acest model de cerere de retragere, folosirea lui nu este insa obligatorie.

Pentru a respecta termenul limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecintele retragerii

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata. Suma va fi rambursata intr-un cont bancar ale carui date vor fi puse la dispozitie de catre client.

In cazul in care consumatorul a receptionat produse in legatura cu contractul, expediati produsele sau inmanati-le direct noua prin contactarea departamentului Relatii Clienti folosind formularul de contact (care va prezenta in detaliu toti pasii expedierii), fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 30 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea.

Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 30 zile. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile lucratoare  de la retur. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Schimbul de produse din comanda primita se poate face si in cel mai apropiat magazin, pe baza facturii si a produsului in ambalajul original. Pentru detalii vezi lista si adresele magazinelor Noriel.

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare (O.G. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile acestora) si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Garantia se va acorda pentru produse de folosinta indelungata, sub rezerva respectarii conditiilor de valabilitate a garantiei.

Declaram pe propria raspundere ca detinem dreptul de autor asupra tuturor textelor si imaginilor din acest site. Pentru raportarea incalcarii drepturilor de autor folositi formularul de contact.

Confidentialitate si date personale

Utilizatorul raspunde de veridicitatea datelor introduse in timpul creerii contului si pentru toate activitatile care survin prin accesarea contului si parolei personale.

Intertoy Zone nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.

Utilizatorul este de acord ca Intertoy Zone sa prelucreze datele cu caracter personal potrivit prevederilor Legii nr.677/2001pe teritoriul Romaniei si/sau in strainatate, direct sau prin partenerii contractuali ai Intertoy Zone in scop de marketing, pentru efectuarea de analize statistice si activitati de marketing. Conform Legii nr.677/2001, utilizatorii au in special urmatoarele drepturi: de informare si acces la date, de interventie asupra datelor, de opozitie la colectarea si prelucrarea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justitiei, precum si modalitatile de exercitare ale acestora.

Utilizatorii declara ca sunt de accord ca Intertoy Zone sa prelucreze datele lor personale furnizate, potrivit prevederilor Legii nr.677/2001si ca au luat la cunostinta de drepturile conferite de Legea nr.677/2001mai sus mentionate. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau alte verificari legale, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare. Inregistrare la ANSPDCP16947/2010.

Reclamatii

Departamentul de Relatii Clienti va solutiona reclamatiile in cel mai scurt timp. Reclamatiile se pot solutiona prin e-mail la adresa [email protected].

Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita la adresa de mail: [email protected].

Puncte cadou

Toate informatiile despre puncte cadou se pot regasi in pagina Puncte Cadou.

Alte Servicii

Rezerva in magazin

Clientii au posibilitatea de a rezerva produse in magazinele Noriel. In pagina de produs exista un buton "Rezerva in magazin" prin care se poate verifica daca un produs este disponibil in vreun magazin apropiat de client. Listarea magazinelor se face in functie de cele care au produsul disponibil in stoc. Imediat dupa plasarea rezervarii, atat clientul cat si magazinul vor primi un email de inregistrare al rezervarii.

Magazinele vor verifica disponibilitatea stocului pentru produsele rezervate si apoi vor contacta clientul prin email sau telefonic pentru confirmarea/infirmarea rezervarii. Rezervarea in magazin este valabila 24 ore.

Produsele rezervate in timpul campaniilor promotionale nu isi pastreaza pretul daca respectivele campanii s-au incheiat in intervalul de 24 de ore dedicat rezervarii.

In cazul rezervarii in magazin nu se aplica prevederileO.U.G. 34/2014privind drepturile consumatorilor in cazul contractelor la distanta.

Voucherele folosite pentru comenzile online nu se pot aplica in magazine. Rezervarile in magazine nu se vor livra catre client.

Alerte stoc

Pentru produsele ce nu mai au stoc disponibil pentru online, clientii pot opta pentru a fi alertati atunci cand stocul se reinnoieste prin butonul verde "Anunta-ma cand apare". Acest buton se gaseste in toate paginile in care sunt prezentate produse. Clientul va fi notificat prin email si se poate dezabona de la acest tip de email. Aceasta alerta este valabila doar pentru clientii ce au cont.

Cauta cadou

Utilizatori pot cauta acum cadouri in functie de cateva filtre cheie: gen copil, pret, varsta. Aceasta functionalitate se gaseste in meniul principal al site-ului si poate fi accesata de pe orice pagina. Cautarea se poate face in functie de oricare din filtre, nu este necesar sa fie selectate toate pentru a genera rezultate.